Sunday, May 1, 2011

Update : 1 Mei 2011

UPDATE kini !

anatomy - http://kullufisabilillah.blogspot.com/2011/04/update-practical-anatomy.html

physiology - http://kullufisabilillah.blogspot.com/2011/04/update-practical-physiology.html

**important for 1st year n 2nd year

biochem - http://kullufisabilillah.blogspot.com/2011/04/update-practical-biochemistry.html

histology -http://kullufisabilillah.blogspot.com/2011/04/update-practical-histology.html

** 11 slides dan 2 gambar (utk exam ni)

sebarang penambahan maklumat practical 1st year dan 2nd year akan di masukkan dalam post2 ini. selalu2 lah menjenguk blog dan prihatin serta peka dgn maklumat yg diberi.

reminder :

1. maklumat yg diberi oleh wakil batch biasanya dari pihak doc sendiri. tiada keraguan kecuali ada sebarang perubahan, akan diberitahu oleh AJK sendiri. harap jgn terkeliru dgn sumber maklumat yg tidak pasti.

2. sebarang maklumat dr mana2 sumber (selain AJK medicseeker), harap dapat dikongsi kpd pihak kami utk penyebaran (dgn sumber yg betul dan meyakinkan).

3. gunakan medium YM - kullufisabilillah@y.c, shoutbox blog atau mana2 ym AJK yg berkaitan SAHAJA utk bertanya sebarang soalan. tidak digalakkan menge post soalan di fb medicseeker sebelum mendapat jwapn dari mana2 medium di atas.

4. sentiasalah peka dan elakkan byk bertanya hal yg sama dan rujuk post2 yg sudah di letakkan sama ada di blog/ medicseeker.

** maaf atas segala kesilapan dan kekurangan dari pihak kami, semua AJK medicseeker. semoga Allah mempermudahkan jalan kita semua dalam berjuang. salam imtihan. wallahualam

stay update with us!
wassalam.

ISLAM IS THE WAY OF LIFE

No comments:

Post a Comment